niedziela, 18 czerwca 2017

Traveler notebook - Słowenia 2016

Ogromnie podoba mi się format notesu podróżnika jaki można znaleźć m.in. w StudioForty. Mały, zgrabny i pojemny zmieścił większość moich wspomnień z zeszłorocznych wakacji w Słowenii.
Do jego wykonania użyłam również cudnego drewniane alfabetu, stempli i naklejek ze StudiaForty, tekturek ze Scrapińca i papierów ze Studia Tekturek. Na okładkę wskoczył też ogromnej urody misiek z Family Portraits.  












Niektóre strony maja dodatkowe zakładki ze zdjęciami. Nie tylko dlatego, że się nie zmieściły ale również dlatego, że lubię takie dodatkowe "atrakcje".




















Mam nadzieję, że mój notatnik zachęci was do prowadzenia własnego:) 
A może ktoś się skusi na wakacje w Słowenii? POLECAM z całego serca! Zwłaszcza tym, którzy lubią aktywny wypoczynek. Góry i woda to ulubione połączenie, więc nie mogłam się nie zakochać w słoweńskich Alpach:)

Pozdrawiam serdecznie
Arte Banale

Ps. Journal nadaje się chyba na wyzwanie Simon Says - Touchy Feely

ZapiszZapisz

7 komentarzy:

  1. Absolutnie przepiękny! Zazdroszczę. :) Kompletnie nie umiem takich robić. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous travel layouts in your Travelers Notebook!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow.. this is such a fantastic project! All the embellishments and photos are so cool! Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Dodatkowe zakładki fajnie urozmaicają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękny, i wszystkie te smaczki ! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń