niedziela, 3 lutego 2013

Kalendarzowe candy rozpocząć czas!

Ok, myślę, że nadszedł  już czas aby ogłosić tradycyjne "candy kalendarzowe u Arte Banale" :)
Jeżeli jesteście zainteresowane/zainteresowani kalendarzykami mojego autorstwa, które jeszcze pozostały mi "na stanie" wystarczy pozostawić komentarz pod tym postem  (najlepiej z informacją, który kalendarz wybieracie) i zamieścić podlinkowane banery na swoim blogu - jeden w postaci postu, drugi na pasku bocznym. Tym razem candy dotyczy jedynie posiadaczy bloga - wybaczcie.
 Na wasze zgłoszenia czekam do końca lutego, czyli pierwszego marca ogłoszę do kogo trafią fanty.
Mam nadzieję, że znajdą się jacyś chętni....

Baner do pobrania:


A oto kalendarze, które wciąż nie mają swoich właścicieli i czekają na was:)

 Nr 1


Nr 2


Nr 3 


Nr 4 


Nr 5


Nr 6 


Pozdrawiam serdecznie


111 komentarzy:

  1. mi się marzy 6 :)
    banerek na pasku bocznym zaraz się pojawi, a drugi w poście będzie jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj wszystkie są boskie
    wiec nie będe wybierac może mi sie uda jakiś zdobyc
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są piękne, ale zachwyca mnie 5 :O)
    Pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie sa cudowne, koniecznie sie udstawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, aleś mnie uszczęśliwiła :) I to akurat w dniu moich urodzin :D Wzdychałam do każdego Twojego kalendarza, a tu taka szansa na zostanie jego posiadaczką!

    Nie darowałabym sobie, jakbym coś takiego przegapiła :]

    Banerek, jaki i osobny post, już są na blogu www.fiolkowewzgorze.blogspot.com

    Pozostał jeszcze wybór któregoś z cudaków, i tu mam problem :) Wszystkie wzięłabym chętnie :D Ale skoro trzeba się zadeklarować, to padło na nr 3. W tym roku mam weselicho i byłby jak znalazł na przedślubne zapiski :D:D:D:D

    Buziaki
    Fiołeczek

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już się zapisałam ale chciałam Cię zaprosić do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce.Jak dotąd n ie mam kalendarza:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są cudne, choć najbardziej podoba mi się 1 i 5:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi te zgrabne nogi z czwórki się marzą :) Chociaż pastelowa piątka i szóstka też niczego sobie. Prawdę mówiąc, gdyby 1, 2 lub 3 trafiły do mnie, też bym nie narzekała, bo uwielbiam wszystkie Twoje notesy i kalendarze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności :)) najbardziej podoba mi się 3 :) może akurat mi się uda, bo jak to mówią "szewc bez butów chodzi" no i ja się jeszcze kalendarza nie dorobiłam :P
    banerek na http://jdarkhandmade.blogspot.com/
    a w poście pojawi się jeszcze dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moje serce nadal jest złamane z powodu podstępnego wykupienia przez jakiegoś nieznanego mi osobnika tego ślicznego kalendarza z panią z kubeczkiem :( ale numer dwa, z czaszką, osuszyłby moje łzy :)

    banerek w pasku bocznym już jest, drugi wrzucę, jak mi się uda wyrobić z postem - dziś albo jutro.

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne są wszystkie, przyłączam się do zabawy, banerek wstawiłam. Skrycie marzę o nr 1 lub nr 3 ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bez kalendarza jak bez ręki, a ja nadal nie mam swojego.. Ciągle zapominam o sprawdzianach i kartkówkach zapowiedzianych w szkole :( Marzy mi się nr 1, dlatego staję w kolejce po te cudności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedyneczka urzekła mnie najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kalendarze są świetne. Najbardziej podoba mi się nr 4:) Ustawiam się w kolejce i czekam na wyniki z niecierpliwością.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też oczywiście staję w kolejce po baaaardzo niebanalne kalendarze. A faworyta to ciężko wybrać :( Bo wszystkie kuszą :) Ale jak już mam obstawiać, to na moim podium stoją : numer 5 i nr 4 i nr 3. Zaciskam kciuki ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Robisz piękne rzeczy, trafiłam do ciebie przypadkiem i już zostanę ;)
    Jeśli chodzi o kalendarze, to moimi faworytami jest nr2 i nr3, baner umieściłam na moim blogu torebkowym.
    Pozdrawiam serdecznie - Kaśka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne. Nr 3 najbardziej mi się podoba, a następnie nr 1. Zapisuję się i zaraz wklejam linki u siebie. Pozdrawiam
    http://nie-zapominajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że pozostały Ci te piękne kalendarze i postanowiłaś się nimi podzielić. 1 i 3 to moje 'typy' ale przygarnę każdy inny ;) Info na pasku bocznym . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie cuda!!!!!!!!!!!!

    Nr jeden wpadł mi w oko i przestać myśleć o nim nie mogę... tak więc z chęcią go przygarnę.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie naj są 1 i 4, byłabym szczęśliwa, gdybym dostała jeden z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciężki wybór, bo wszystkie są piękne, jak byłby jeden - to po kłopocie - a tak teraz musimy się męczyć z wyborem.
    Ja wybieram pierwszy - o ile dopisze mi szczęście w losowaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczności:) Dla mnie nr 3 i 5:) Już lecę wkleić banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nr 4 to jest to "coś" co tyrgysy lubią najbardziej:) w zeszłym roku udało mi się u Ciebie wygrać notes - może w tym roku poszczęści mi się z kalendarzem:D

    PS: Będzie mi bardzo miło, jeżeli weźmiesz udział również w mojej zabawie:
    http://krociutka.blogspot.com/2013/02/zapraszam-na-candy.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj. Jestem u Ciebie po raz pierwszy zwabiona cukierkami :) Śliczne rzeczy robisz, rozejrzałam się u Ciebie trochę :) Chętnie wezmę udział w zabawie. Każdy kalendarz jest śliczny a mi najbardziej podobają się pastelowe czyli czwarty i piąty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zwabiona cukierkami wpadłam do Ciebie po raz pierwszy. Bardzo mi się podoba ten z 4. Banerek zaraz ustawiam w pasku oraz piszę posta u siebie www.dziergaczka.blogspot.com. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się do kolejki :)

    banerek już jest, a post pojawi się niebawem !

    1 - mój faworyt!

    zapraszam również na moje Candy:
    http://szezlaczek.blogspot.com/2013/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Arte Ty nie masz serca każąc wybrać kalendarz... one wszystkie są przepiękne... Ale niech będzie. Moje typy to 4 i 5, jednego nie jestem w stanie wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super kalendarze- dla mnie najładniejsze to 1 i 5.
    Staję w kolejce.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie do gustu najbardziej przypadł ten z czaszką. I mam nadzieję, że do mnie trafi.
    Banerek powiesiłam w Zabawach po prawej.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie są piękne :) Wybiorę dopiero w razie ewentualnej wygranej :) Zapraszam do siebie na słodkości i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj,zakochałam sie w Twoich notesach i chętnie przystępuje do candy.Ale nie tylko dlatego zaobserwuję Cię,ponieważ bardzo podoba mi sie to co pokazujesz.Zapraszam również do mnie na candy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapomniałam napisać,że gdyby zdarzył się cud to chciałabym kalendarz nr 4.Bo uwielbiam czerwienie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :P
    Obseruje
    Juz dodaje banerek ;p
    Marzy mi sie kalendarz z numerem 4 *.*
    Pozdrawiam !
    http://modelinana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dołączam i ja:)
    Info tu: http://goga91.blogspot.com/2013/02/kalendarzowo-u-arte-banale.html

    Nr 2 mi się bardzo podoba, chetnie przygarne;)

    OdpowiedzUsuń
  36. co jeden to ładniejszy!!
    Wybieram nr 2 :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne sa trudno wybrać :)))
    1,4,5, to moje typy :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  38. Nr 4 cudowny - ustawiam się w kolejce :-) Pozdrawiam...
    Info: http://mojepapierzaste.blogspot.com/2013/02/candy-u-arte-banale.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Serdecznie witam!
    Notesiki wszystkie są prześliczne!
    Poprostu nie wiem c=który wybrać, ale chyba zdecyduję się na nr. 3.
    Informacja na pasku bocznym mojego bloga. Link - http://inspiracjednia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się i ja :)
    Zauroczyły mnie kalendarze 4 i 5, decydując się na jeden wybiorę, po długim namyśle, 4. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj!

    Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :) Moi faworyci to numer 1 i 3, choć wszystkie kalendarze mają w sonie to "coś" :)

    Zapraszam w swoje skromne progi:
    http://bizuteriasutasz.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. no więc ja także chciałabym wziąć udział :)
    najbardziej do gustu przypadł mi kalendarz z punktu 4 :)
    zamieściłam także baner w pasku bocznym - http://mambakolorowa.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Naprawdę cudowne kalendarze, zazdroszcze talentu dlatego ustawiam się w kolejce wszystkie są piękne ale najbardziej urzekł mnie numer jeden.Pozdrawiam i zapraszam na mogego nowego bloga, banerek już tam widnieje.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się !
    najbardziej podoba mi się nr 4 :)
    baner na pasku bocznym :D http://domqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Hello,już raz u Ciebie wygrałam,ale kalendarz tak sie spodobał mojej siostrzenicy,że jej go sprezentowałam;)Dlatego z przyjemnościa jeszcze raz stane w kolejce.Wszystkie śliczne,ale 6-ka najładniejsza;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapisuję się na nr. 5 ;)
    banerek na : debiutujacapanidomu.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj!

    Przepiękne kalendarze. Mnie marzy się 2 lub 5. Naprawdę są prześliczne. Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  48. Witaj ogromnie się cieszę, że trafiłam na Twojego cudownego bloga, i bardzo chętnie stanę w kolejce po takie cudne kalendarze :) Wszystkie są przepiękne i wybierać nie będę jak mi się jakiś trafi to będę ogromnie szczęśliwa :) Pozdrawiam Judyta

    OdpowiedzUsuń
  49. jeśli tylko załapie jak to dodam w pasku bocznym a juz teraz napewno w notce:) mnie sie widzi ten piekny pod nr 1 lub 3:):)

    OdpowiedzUsuń
  50. jej ja też chce taki kalendarz.. najlepiej nr 3 - mam nadzieje ze uda sie zdobyc ta nagrode, bo jeszcze nie mam kalendarza na ten rok :/
    warunki już spełniam na
    www.bringinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Kalendarze są świetne. Po długim rozmyślaniu najbardziej chciałabym kalendarz nr 4.
    Bloga oczywiście obserwuję i sądzę, że będę dość częstym gościem i ustawiam baner na swojego bloga.
    Pozdrawiam.

    shoko

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam serdecznie :) banerek już wisi, a co do kalendarza... gdyby było ich mniej, byłby spokój, a tak oczy od jednego do drugiego latają... ale zdecydowanie numerek 6 mnie przyciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam. Banerek zawiśnie lada chwiunia. Jestem pod wrażeniem Twoich prac - cudne. Podobają mi się wszystkie, ale gdybym miała wybrać, to 4, a potem 5.
    Pozdrawiam cieplutko, Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  54. Календари все замечательные , для всех возрастов и на любой вкус !!!
    Всегда мечтала иметь свой ежедневник - так как мысли не хотят надолго оставаться у меня в голове ))
    http://perception-natali.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  55. kalendarz nr.3 i nr.4 to mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  56. a mnie wpadł w oko ten z czachą i z wróblem :) info na pasku i w tym poście: http://www.natolinek.blogspot.com/2013/02/kakao-i-wanilia.html

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudne, cudne, cudne nr 1 lub 4. Nie mogę się zdecydować. Podlinkowuje i czekam z nostalgiczną nadzieją...

    http://loveforretro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Kalendarz musi mieć coś z charakteru właściciela. Nr 1 jest całkiem jak ja. ^^ Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ustawiam się grzecznie w kolejce i zachwycam kalendarzem nr 4 :))
    Pozdrawiam - M.
    http://reminiscencje-maszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ustawiam się w kolejce . Kalendarza jeszcze nie mam:) wiec ten byłby cudownym prezentem:)
    Wybieram numer 4 lub 5 lub 6 .

    Patti

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się. Nr 3. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Z chęcią wezmę udział :)
    Cóż kalendarzyki wsszystkie piękne, ale najbardziej podoba mi się 3, no i może jeszcze 1.
    Banerek tu: http://mirror-of--soul.blogspot.com/2013/02/konkursy.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Upatrzyłam sobie cudo nr 1, a banerek i post na jasiulowa.blogspot.com. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  64. Wszystkie Kalendarze są Genialne, ale mnie szczególnie do gustu przypadł nr. 2, po prostu ta czaszka mnie urzekła, jeśli można tak to ująć ;)

    Post w Dziale CANDY http://kontrowersyjna415.blogspot.com/p/candy-biore-udzia.html
    a Banner w prawym pasku bocznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ustawiam się w kolejce ;) Baner i notka: http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/2013/02/kalendarzowe-candy.html
    Najbardziej podoba mi się numer 3, ale wszystkie są piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. Nr 4.
    Button na pasku bocznym oraz w najnowszym poście :3
    http://my-feelingsx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Ustawiam się prawie na końcu- może będę miała szczęście :)
    Jestem obserwatorką a banerek na pasku bocznym i w poście:
    http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/2013/02/kalendarzowe-candy_20.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja zachwyciłam się nr 6, chętnie ustawię się w kolejce, pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne klendarze. A ja sobie pomarzę,
    o tym nr 5 - z dziewczynka małą.
    To by mi do banerka na blogu
    pasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  70. nr 5 byłby mile widziany.
    serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  71. http://hazajka.blogspot.com/2013/02/candy-kalendarzowe-u-artebanale.html
    - notka napisana :)

    Wszystkie piękne, ciężko się zdecydować, ale chyba stawiam na PIERWSZY :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wszystkie ładne to i ja stanę w kolejce choć nie dla siebie tylko dla jednej takiej cudnej blogowiczki co to mnie rozśmieszyła swoją zachętą coby jej konkurencji nie robić bo bardzo by chciała i prawie a może już omdlała;)) To jak mi się uda wygrać jeden z tych cudowności najlepiej nr 5 bo by jej bardzo pasował do banerka na blogu hihi to będę szczęśliwa mogąc jej powiedzieć ,iż dla niej to stanęłam w tej długiej kolejce i łapkami machałam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Witam:) Ja również się zapisuję, mi przypadł do gustu kalendarz nr 3
    Przy okazji zapraszam do siebie na Candy
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Witaj:D Bardzo mi się podoba Twój blog, a pomysły kalendarzy piękne i inspirujące!
    Z przyjemnością zatem zapisuję na Candy.
    Pozdrawiam Kamila z Domu na Górce

    OdpowiedzUsuń
  75. Witam :) Kalendarze są prześliczne! :) Bardzo podobają mi się wszystkie, ale jeśli miałabym wybrać to wybrałabym nr 3 :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://amarantart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja bym chciała nr 3. Bardzo mi się podoba. Trafiłam tu przypadkiem ale na pewno będę zaglądać częściej, bo to czym się zajmujesz jest piękne ale równocześnie jest top dla mnie dziedzina zamknięta.
    Zgłaszam się już, warunków dopełnię wieczorkiem.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Wszystkie są piękne, ale 5 podoba mi się najbardziej, więc jeśli można ustawię się w kolejce. Zaraz dopełnię reszty warunków :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja też się ustawiam w kolejeczce :)
    Moimi faworytami są 4 i 5.
    Banerek i post tutaj:
    http://evebellart.blogspot.com/2013/02/candy-w-arte-banale.html
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  79. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po cudne kalendarze. NR 4 i 5 wymiatają! ;)

    http://kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Jeśli mi się poszczęści, to najchętniej nr 6 lub 3. Ale w sumie wszystkie przepiękne, więc każdy mnie uszczęśliwi.
    Pozdrawiam - Ania (warunki dopełnione)
    brzezinamoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się ;3 Po nocach śnię o 4 lub 5 ;)

    http://limonkalovee.blogspot.com/



    OdpowiedzUsuń
  82. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam chęć udziału w zabawie :) Wszystkie kalendarze są świetne ale do mnie przemawia nr 4 :) chociaż 5 też... nie potrafię wybrać ;)
    Banerek w poście i na pasku bocznym znajdziesz tutaj: http://pattartdesign.blogspot.com/2013/02/kalendarzowe-candy-w-arte-banale.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  85. obserwuję jako: oli oliwka
    notka: tak +http://oliilui.blogspot.com/2013/02/kalendarze.html
    zdj. z boku na moim blogu: tak + http://oliilui.blogspot.com/
    email: oliwkakorgol@gmail.com
    jesli chodzi o typ kalendarz a to objoętnie wszystkie są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Zmieniłam nazwę z Aleksandra Modelingowa na Aleksandra, po za tym zmieniłam nazwę bloga z inspiracjednia.blogspot.com na aleksandratworzy.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  87. Podobają mi się wszystkie, ale moim faworytem jest 1. :))))

    Pozdrawiam,
    Asia

    www.najbarwniej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Cudowne kalendarze!
    mi osobiście najbardziej przypadły do gustu nr 4 i 5 :)

    http://tajemnicza18.blogspot.com/2013/02/candy-kalendarzowe.html

    serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Cóż za piękny kalendarz, z ogromną chęcią staje do candy o tak wspaniałej nagrodzie. Mnie urzekły wszytskie kalendarze a najbardziej nr 4 i 5 :D kocham rekodzieło dlatego tez sie nim zajmuje w chwili wolnego zapraszam cie serdecznie do siebie tym czasem umieszczam baner z info na blogu i dodaje do obserowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  90. Wszystkie są wspaniałe, najbardziej podobają mi się 2 i 3,
    banerek już podpięty, post opublikowany, pozdrawiam
    http://pasjejustychy.blogspot.com/2013/02/kalendarzowe-candy-w-arte-banale.html

    OdpowiedzUsuń
  91. Ale tu tłum... ja tez się zapisuję. Jeśli wygram, wybierz sama dla mnie kalendarz, bo wszystkie są piękne i nie moge się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  92. ale fantastyczne kalendarze :D sliczne sa wszystkie, ale jesli musialabym wybrac jeden, to padloby na pierwszy :D albo 4....albo 3....nie, no, trudny wybor :D

    OdpowiedzUsuń
  93. ps.a banerek wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  94. A mi się niezmiernie podoba nr 1 no i jeszcze 3

    info u mnie http://moje-zabawki.blogspot.com
    pozdrawiam i podziwiam piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja chcę nr.3!
    Post jest, banerek jest.
    kirachantal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja się ustawiam po 1 lub 3. Piękne są, a na tegoroczne plany jak znalazł. Na blogu wszystko jak trzeba :)
    http://onaartpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Wszystkie piękne. Ja również staję w kolejce.
    tirenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Numer 6 i 3 są zniewalające! Banery u mnie już są i mam nadzieję że choć raz w życiu uda mi się coś wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Wszystkie piękne, ale zachwycił mnie nr 3. Po prostu jest najpiękniejszy według mnie!

    OdpowiedzUsuń
  100. Moje serce podbił 'nr 1'.
    pozdrawiam i zapraszam: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/2013/02/kalendarzowe-candy-u-arte-banale.html

    OdpowiedzUsuń
  101. Piękne kalendarze. Zapisuję się :)
    Jest mi obojętne, który mogłabym wygrać, wszystkie zachwycają.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Siedzę dziś na Twoim blogu tak długo :) Ten z nogami mi się marzy... bo JPMałżonek twierdzi, że jedyna moja wada to krótkie nóżki :D a jeśli nie będę mieć tyle szczęścia to dziewczyneczka z parasolką również mnie uraduje :D

    OdpowiedzUsuń
  103. Też chętnie się załapię na kalendarz :) najlepiej 4, 5 lub 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Witam serdecznie,
    jestem tutaj pierwszy ale napewno nie ostatni raz. Swietny blog,cudowne kalendarze. Mam nadzieje,że być może uda mi się wygrać...w końcu kiedyś musi być ten pierwszy raz, a miło by było, zwłaszcza,że niedługo mam swoje świeto.Kalendarze wszystkie mi się podobają, ale chyba najbardziej albo nr 1 lub 5.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga.dopiero początkującego...no ale....pierwsze koty za płoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  105. wspaniałe notesy:) mnie najbardziej podoba sie 5, ale pozostałe równiez śliczne, więc będę szcześliwa jak się uda wylosować mi jakikolwiek:)

    OdpowiedzUsuń
  106. Zachwycające kalendarze! Nr 1 to mój wymarzony, jest przecudny:)

    OdpowiedzUsuń
  107. Wybór jest trudny, bo wszystko piękne. Hmm... wybieram nr 4.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. W ostatnich minutach :) jak nic marze o 5 :) podziwiam i obserwuje od dawna

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  109. Piękne są wszystkie ;p
    Do mnie jednak przemawia tez cudny z nr 4 ;d

    Pozdrawiam:
    jagoodowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. o mały włos, a przegapiłabym taką cudną okazję ... widzę, że wpisuję się jako 111, a moim faworytem (chociaż wybór mega trudny) jes kalendarz nr 1, więc może taka kumulacja jedynek będzie dla mnie szczęśliwa :) może

    OdpowiedzUsuń