środa, 27 marca 2013

Komu digi???

Mam dla was pewną propozycję. 
Mianowicie, jak wiecie uwielbiam robić digiscrapy, niestety ostatnio brakuje mi inspirujących zdjęć. Zaczęłam już nawet posiłkować się fotami z Pinterestu. Pomyślałam sobie jednak, że może ktoś z was miałby ochotę zobaczyć swoje zdjęcie w mojej digowej oprawie. Jeżeli  tak - prześlijcie  mi takie zdjęcie/zdjęcia mailem.
Obiecuję, że nie wykorzystam ich do innych celów, ale będę prosiła o umożliwienie prezentacji ich  na moim blogu. Oczywiście bez  konieczności opisywania kto jest na zdjęciu (chyba, że taka będzie wasza wola). 
Co wy na to? Znajdą się jacyś chętni? Jeżeli tak, poproszę o komentarze pod tym postem i kontakt mailowy.

Tymczasem prezentuję kolejne digi z offcową Idzią. Fantastyczna z niej modelka! Oprawia się właściwie sama:)))


Credits:
Catherine Designs - Creatiwings
Katie Pertiet - Messy Stitched Squares, Just look at You, Striping Graphic, Doily Edgers,
Jen Mantakis - SUNday News
Lily Designs - Soft
Jen Allyson - Vanity
Lynn Grieveson - Worn Page Edges
Czekam na wasze opinie dotyczące pomysłu oprawiania waszych zdjęć.

Pozdrawiam serdecznie


21 komentarzy:

  1. Ojej! Naprawdę!? Ja mam dużo ładnych zdjęć synka i gdybym mogła taki digi scrap dać sobie na tapetę w komputerze to bym szalała z raodści! Chętnie Ci wyślę kilka fotek, żebyś mogła wybrać coś co Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, świetnie, bardzo się cieszę!
    Ślij na maila - adres na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!! EXTRA!!! Digi od Ciebie z moją córeczką to by było coś! Zaraz wybiorę zdjęcia! Ale fajny pomysł! Dzięki!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super , może też się skuszę :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super, skuszę się na pewno! Dzięki! Twoje digiscrapy są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie "oprawiłaś" Idkę - te fotki są fantastyczne, nie dziwię Ci się, że wzięłaś je na warsztat. A Twoje digi coraz bardziej mnie zachwyca - przy tych wszystkich zastrzeżeniach, o których nie raz pisałam - oglądanie Twoich prac jest czystą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciociu Arte, będzie śliczny album z tych Twoich digulców :)
    a dziś Olgusia będzie miała sesję więc spodziewaj się nowej dawki zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo chętnie wyślę :) Co prawda fotograf ze mnie marny ale może da się coś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ja też bym mogła? Co prawda zdjęcia nie są najlepszej jakości, bo robił je marny fotograf marnym aparatem, ale może uda się coś z nich wybrać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Edytko, Dominiko - zapraszam, wysyłajcie!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowita propozycja.Zaraz zrobię przegląd zdjęć... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany, posta opublikowałaś 7 godzin temu! Czemu ja muszę pracowac?! Teraz nie wiem ,czy się załapię?

    OdpowiedzUsuń
  13. Też byłabym chętna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, nie wiem, kiedy zdążysz zrobić..., bo chętnych na pewno będzie przybywać i ja jestem chętna. :)). Mam nadzieję, że się uda.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe te Twoje digi :) Napatrzyć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli jeszcze mogłabym to też chętnie prześlę kilka fotek do wyboru, może któraś się nada. Takie digi to byłby skarb!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jane- ślij, jeszcze nie zamknęłam listy;) Jak już będę całkiem zasypana - dam znać!

    OdpowiedzUsuń
  18. O rety, aż nie zamurowało... czy jeszcze można podesłać zdjęcie?
    Uwielbiam wszystko co robisz, a digi to dla nie "czarna" magia...

    OdpowiedzUsuń