niedziela, 29 kwietnia 2012

Wadowice

Długi weekend rozpoczęłam w najprzyjemniejszy z możliwych sposób! W genialnym towarzystwie, w cudownych okolicznościach, w twórczej atmosferze i rewelacyjnej pogodzie. Wyluzowałam się, wypoczęłam, naśmiałam się co niemiara, a nawet udało mi się coś zescrapować. Za resztę relacji starczą chyba zdjęcia, powiem tylko, że podejmowała nas najmilsza z najmilszych gospodyni - Gizmo, a scrapowałyśmy w rewelacyjnej pracowni Kamaftut.


Nordstjerna, Ludka i Offca przy pracy.


 
Ludeczka w truskawkowej sesji:)


Nordi i Kamaftut - pełne skupienie.


Asica - uśmiech wart miliony!


Kamaftut, Edyta, Nordstjerna i Offca .


A po "pracy" przeniosłyśmy się na łono natury, gdzie zostałyśmy dokarmione przez mega seksowną kuchareczkę:)
 










Jak widać atmosfera była rewelacyjna, humory dopisywały i żal, żal było wracać!

Na koniec jeszcze moje wyjazdowe scrapowe osiągnięcie, czyli scrap z pięknym zdjęciem córy Offcy - Iduni.




Pozdrawiam serdecznie wszystkie uczestniczki spotkania, zwłaszcza nasze gospodynie:*:*:*

Oby częściej udawało się zebrać w takich okolicznościach.


17 komentarzy:

  1. :-) Miłego weekendu(jak do tej pory) :-) M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Wam fajnie było!
    A scrap świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny scrap, cudne okoliczności!!! Eh, mam nadzieję, że następnym razem też z Wami będę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super scrap, bardzo mi się podoba! Fajna fotorelacja ze spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o boszzzz.... jaki piękny scrap... (sorry musiałam :P)
    Arte Kochanie, dzięki jeszcze raz za transport no i za scrapa oczywiście, Idusi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A Ty Arte gdzie na tych fotkach?
    Zazdroszczę...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nooo Arte,my Ci zdjęcia nie cykłysmy :((
    cieszę się bardzo,że się wysciskałysmy:) i do zobaczenia wkrótce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. SAME GWIAZDY!!!:):) Zazdraszczam spotkanaka:) super!:) i mam nadzieję... Do zobaczenia w cieszynie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozazdroscic mozna,,,,,,,podziwiac nalezy i zyczyc zawsze takich milych i owocnych spotkan;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja próbowałam zabrać Arte aparat, serio próbowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku !!! Zazdroszczę, a co, że nieładnie ? Zazdroszczę i już ! Widać, że musiało być świetnie ! I te uśmiechy niewymuszone...zazdroszczę ! Pozdrawiam gorąco :) Miło Was widzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o żesz, normalnie!!! Z żadnego spotkania nie miałam tylu zdjęć! Dziękuję za cudowną sobotę:) Dzięki,ze mnie zabrałyście:)
    wielkie buziole:)
    A dla Gizmo osobny buziol!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super relacja. Przyjemnie się ogląda i wspomina. Dziękuję za cudownie spędzony czas, super rozrywkę i wspólne scrapowanie.
    A scrap jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe spotkanie we wspaniałej atmosferze (no ba, same fantastyczne babeczki były:)zazdrpszczęokrutniebo janiemogłambuuuuu...mam nadzieję, że następnym razem mi się uda:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. płakać mi się chce dlaczego mnie zawsze omijają takie cudne spotkania strasznie się stęskniłam ze Wami(((((
    Aguś scrap jest prześliczny podziwiam Cie że zdołałaś go zrobic między ploteczkami hi hi ja pewnie nie mogłabym się skupić hi hi Budziole***

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudnie, cudnie, cudnie... ♥

    OdpowiedzUsuń