poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Stempel i tekturka

Zapraszam was serdecznie na kolejne wyzwanie bloga Na Strychu. Należy użyć co najmniej jednego stempla i jednej tekturki. Wpadnijcie na naszego bloga zobaczyć co wyczarowały pozostałe dziewczyny z DT. Wszystkie korzystałyśmy z tekturek Stempell@Kartoon, które znajdziecie w Na Strychu, wy jednak możecie wykorzystać dowolne tekturki, również zrobione własnoręcznie.
A oto mój tekturkowo-stemplowy tag:









Do jego wykonania wykorzystałam "okna z kamieniczki" oraz ramkę "barok03". Papier jaki użyłam to mały zestaw "One Moment In Time" 

Pozdrawiam serdecznie

24 komentarze:

  1. Przepiękny tag! Oczu nie mogę oderwać od tego okienka:) Świetne, pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny, bardzo mi się podoba!
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. już wzdychałam na Strychu do tego taga! Ale co mi tam, powzdycham raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny tag, aż by się chciało zaglądnąć do okienka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudeńko !!!! a te firaneczki!!! świetnie to wymyśliłaś ***

    OdpowiedzUsuń
  6. Arte Banale przeszłaś samą siebie....mnie się bardzooooooooooo podoba!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny! Tyle w nim detali, że można się rozsmakować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest w oknach tak mi bliska tęsknota... Prześliczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i tak jakoś nostalgicznie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Yyyy, no i co ja mam napisać????
    Wszystko będzie trącić banałem więc zmilczę i się pogapię. Ot, co zrobię. I o! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpada w oko z kilometra ! :-))Piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny tag! Takie subtelny i delikatny, a te pastelowe kolory tylko dodają mu uroku.

    OdpowiedzUsuń
  13. nieustannie podziwiam jak Ty potrafisz wszystko zgrabnie połączyć w zachwycającą całość!

    OdpowiedzUsuń
  14. This is stunning! Just found it, beautiful work!

    OdpowiedzUsuń