wtorek, 4 czerwca 2013

Wracam do Polek!

Witajcie! Dzisiaj mam małe ogłoszenie (nie)parafialne: jakiś czas temu dostałam propozycję powrotu do grona projektantek  portalu Scrapujące Polki i jako, że propozycja dotyczyła zasilenia działu digi podjęłam jedyną słuszną decyzję i zdecydowałam się na powrót na polskoscrapowe łono:)
Na tym znanym i lubianym portalu scrapowym nastąpiły ostatnio ogromne zmiany, a dzisiaj zostały oficjalnie przedstawione nowe (lub odświeżone) projektantki. TU  znajdziecie więcej informacji na ten temat. Od razu więc przystępuję do wykonywania powierzonego mi zadania i zachęcam was do udziału w czerwcowym wyzwaniu digowym!

 Wytyczne są bardzo proste - wykonujemy digiscrapa:
  • z jak najmniejszą ilością elementów, tzw. MINI
  • z użyciem maski-na zdjęcie ,tak by maska była widoczna
(Na portalu  znajdziecie dwa doskonałe kursy autorstwa Almadr, dotyczące użycia masek! )

A oto moja interpretacja:


Credits:
Jenn Lindsey - Messy Mask

Katie Pertiet - Fastened Frames No 6, Paintet Accents No 4

Lynn Grieveson - Feelling Neutral Paper  Pack
Pozdrawiam serdecznie

5 komentarzy: