sobota, 18 marca 2017

Purple Onion Designs - thank you!!!

Dziś będę się chwalić i pękać z dumy - zostałam oficjalnie członkiem DT Purple Onion Designs!!! 
Ci którzy mnie znają lub uczestniczyli kiedyś w moich warsztatach wiedzą, że uwielbiam ich stemple!!! Śmiem nawet twierdzić, ze udało mi się tą miłością zarazić parę osób;)

Zrobiłam mnóstwo kartek i tagów używając przepięknych stempli projektu Stacey Yacula, a teraz z całą pewnością pojawi się ich tu jeszcze i jeszcze więcej:)

Oto moja inauguracyjna karteczka:



stemple,które użyłam:  ChloeGarden BugsGarden Bushes and A Beautiful Day Sentiment Set

A tu jeszcze parę moich starych karteczek ze stempelkami z Purple Onion Designes.


Pozdrawiam serdecznie
Arte Banale

6 komentarzy:

  1. So happy you will be joining us at Purple Onion Designs. I have long been an admirer of yours on Instagram!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :), uwielbiam Twoje kartki ze stempelkami S.Yakula. Są piękne !!!( i kartki i stemple :)) Możesz podpowiedzieć mi gdzie można kupić stemple tej marki w polskim sklepie? Nigdzie ich nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za dobre słowa!
      Jedynym dystrybutorem tych stempli jest Purple Onion Designs. Nie znajdziesz ich w żadnym innym sklepie, ani w Polsce ani zagranicą. Na pocieszenie dodam, że mają stosunkowo tanią przesyłkę i zamówienia docierają w ciągu niecałych dwóch tygodni. Za każdym razem jestem zaskoczona:)

      Usuń