niedziela, 25 listopada 2018

Kartka harmonijkowa

Ostatnio zafascynował mnie nowy typ kartek pop-up. Nie mam pojęcia jaka jest ich fachowa nazwa, ale na moje potrzeby nadałam im nazwę kartek harmonijkowych. Jest to oczywiście związane z ich budową, a mianowicie ich podstawę stanowi składana w harmonijkę baza.
W takiej bazie można umieścić dowolną ilość warstw, które z jednej strony składają się łatwo na płasko i nadają do umieszczenia w zwykłej kopercie, a z drugiej strony zaraz po wyjęciu z koperty przekształcają w bardzo przestrzenne formy.
W internecie można znaleźć specjalną odmianę takiej kartki zwaną z ang. tunnel card, czyli kartą tunelową, a o tym następnym razem.
Dziś chciałabym wam pokazać dwie karteczki harmonijkowe wykonane przy pomocy kolorowanych akwarelami stempelków z Purple Onion Designs.
(przy okazji : do siódmego grudnia trwa w tym sklepie zimowa wyprzedaż i wszystkie stemple kupicie z 25% rabatem!!!)






Na tych zdjęcia bardzo dobrze widać harmonijkowy szkielet.



I jak fajnie mieszczą się w kopercie.


I kolejna kartka harmonijkowa.









A tu udało mi się zrobić zdjęcie warstw, które póżniej umieściłam w bazie. 



Mam nadzieję, że spodobał się wam mój nowy pomysł.

Pozdrawiam serdecznie
Arte Banale

3 komentarze:

  1. you created such a beautiful snowy winter scene, thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge, hugs kath xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful projects! I love the pretty winter scenes that you created - amazing 😁. Thanks so much for joining in the fun at Simon Says Stamp Monday Challenge! J 😊 x

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowna kartka! Zachwycająca! Stempelek szczurka uroczy tak bardzo, że musiałam go mieć. Wrzuciłam do koszyka, po czym doliczono mi 11$ za wysyłkę. :(

    OdpowiedzUsuń