sobota, 3 listopada 2018

Pop-upowy album zimowy

Po wypróbowaniu pop-upu w rozmaitych konfiguracjach kartkowych, postanowiłam skleić pop-upowy album. Wykorzystałam bazę albumą z Ecoscrapbookingu i najmodniejsze w tym sezonie papiery z Mintay Paper.  
Cały album jest dość prosty i całkiem czysty czyli pozbawiony wszelkich mediów. 
To nie jest zbyt popularne rozwiązanie, ale za to bardzo moje;)






Nie jest mediowo, ale za to mega przestrzennie! A przy tym mimo wszystko całkiem płasko po złożeniu bo to przecież po-up:)

Gdyby ktoś chciał skleić taki album pod moim okiem zapraszam do Krakowa!
Szczegóły na plakacie poniżej:


Edit: Nie wiem jak wy, ale ja często zastanawiam się jak te wszystkie piękne albumy wyglądają gdy już umieści się w nich zdjęcia. Nie raz zdarzyło mi się pomyśleć, że fotki mogą tylko zepsuć album, który przestanie być taki idealny. 
Dorzucam więc jedną przykładową ilustrację tego jak mój albumik wygląda po zapełnieniu;)



Pozdrawiam sedrecznie.
Arte Banale


5 komentarzy:

  1. Это сказочно, это лучшее,что я видела за 8 лет в скрепке, спасибо Вам за такую сказку и идею)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Какая красота!!!
    Я в восторге!

    OdpowiedzUsuń