piątek, 3 grudnia 2010

Zimowy domek.

Na blogu Na Strychu znajdziecie od dzisiaj przepis na mały zimowy domek. Autorką przepisu jest nasza piekielnie uzdolniona Owca! Koniecznie musicie spróbować zrobić sobie takie cudo. Ja z początku podeszłam do tematu z pewnymi oporami, ale jak już zaczęłam okazało się nie być to aż tak skomplikowane, a zabawa i efekt zdecydowanie warte wysiłku:)
Mój domeczek jest maleńki, zaledwie 6/11 cm i mógłby swobodnie zawisnąć w formie bańki na choince.







Zdjęcia zupełnie tego nie oddają, musicie mi uwierzyć na słowo, że domuś cały przepięknie się błyszczy i lśni niczym prawdziwa ozdoba choinkowa! Dzięki Owieczko za inspirację, coś czuję, że "machnę" sobie jeszcze jeden - jeszcze mniejszy:)

Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za przemiłe komentarze, które pozostawiacie. Buziaczki!

6 komentarzy: