poniedziałek, 6 grudnia 2010

Muzycznie inspirowane:)

 Zawieszki z cyklu "Muzycznie zainspirowane". Dokładnie to awersiki są inspirowane, a rewesiki to już niespecjalnie, ale stanowią alternatywę i urozmaicenie :)
A więc awersik nr 1:


I kawałek, który gdzieś tam, w pokrętny sposób inspirował to co powyżej :



No i jeszcze rewersik :


  Oraz zawieszka nr 2, najpierw awersik :


Tu inspiracja jest jeszcze bardziej pokręcona:) Tytuł nawiązuje dość bezpośrednio do wyżej zamieszczonego obrazka ( i nie jest "Konik na biegunach"). Również cytacik zamieszczony na zawieszce pochodzi z :




No i jeszcze rewesik :


No, wiem, wiem , inspiracja - dziwna rzecz, czasami trudno zrozumieć dlaczego komuś zwarły się styki w taki a nie inny sposób:))))

Oba kawałki kręcą mnie okropnie, choć chyba niewiele je łączy. Jeden extra świeżutki, drugi wręcz przeciwnie....no i dobrze:)
Pozdrawiam serdecznie                        

5 komentarzy:

  1. Wiesz co, po prostu brak mi słów. Ta ostatnia zawieszka, kompletnie nie wiem czemu, "zwarła mi styki" na maksa, po prostu coś mnie w środku szarpnęło. Moim zdaniem to jest prawdziwa sztuka, jak potrafi szarpnąć w środku, o.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie kręcą na maksa Twoje zawieszki! NIESAMOWITE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszki są fantastyczne i chyba powinnam wyłączyć kompa bo co tu wchodzę to oczy mi wyłażą ,ślinie się ,a kopara mi opada do samej podłogi i nie żebym się żaliła co to to nie bo kocham i uwielbiam tu zaglądać !!

    Może jakieś małe warsztaty z tej dziedziny ?
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!!! Zawieszki obłędne!!! Mnie ta pierwsza "zwarła styki" jak to określiła Tores. Ma w sobie coś nieziemskiego...

    OdpowiedzUsuń