czwartek, 9 grudnia 2010

Jeszcze odrobina kartek świątecznych:)

Klęłam się, że nie będę już robić kartek świątecznych, ale wyzwania PS mają to do siebie, że wciągają:)
Wciągnęłam się do tego stopnia, że na tego tygodniowe bombkowe wyzwanie zrobiłam nawet dwie karteczki!
Mało tego coś czuję w kościach, ze na tym się nie skończy.
Pierwsza karteczka to kontynuacja fazy serwetkowej, a nawet dokładnie tej samej serwetki:))







A druga karteczka już z serwetkami nie ma nic wspólnego.




Dziękują bardzo wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze! Sprawiają mi przeogromną radość. Jednocześnie przepraszam, że ja sama ostatnio was zaniedbuję, ale autentycznie brak mi czasu. Nadrobię to w sobotę! Pozdrawiam cieplutko   
                                                                        

12 komentarzy:

  1. Obie Śliczne , a ta pierwsza bardzo wysmakowana :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. trovo che siano bellissime complimenti

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się wykorzystywanie serwetek na Twoich kartkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Magicznych świąt życzysz i kartki są magiczne. Ta pierwsza to jak ilustracja w starej księdze baśni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od pierwszej karteczki to oczu oderwac nie mogłam, śliczności:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne, zwłaszcza pierwsza:)Dziękuję Ci za przemiły komentarz na SP:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przede wszystkim gratulacje!!:)
    a karteczki iście magiczne!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. ptakudrowa boska, napatrzeć się nie mogę; podziwiam Twoją umiejętność łączenia wyraźnych wzorów i kolorów w przejrzystą, wcale nie pstrokatą całość

    OdpowiedzUsuń
  9. obie są niesamowicie piękne i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo magiczne kartki !!!!!!!!!!!!
    Bardzo piękne !

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki są bajeczne ,fantastycznie połączenie barw i wzorów !

    OdpowiedzUsuń