wtorek, 8 września 2015

You and Me

Jak wróciłam do kartkowania to przestać nie mogę! Przez te ostatnie lata pojawiło się tyle nowych pięknych stempli i technik, że mój budżet z pewnością tego nie wytrzyma. 
Całe szczęście wrzesień to miesiąc licznych wyzwań i konkursów:)
M.in. jedna z moich ulubionych firm My Favorite Things ogłosiła konkurs na super gwiazdę, którego pula nagród jest tak wysoka, że nie mogłam się oprzeć;)




Do wykonania karteczki wykorzystałam:






Pozdrawiam serdecznie
Arte Banale

16 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi kartę. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Saw your card in the MFT gallery. So adorable! Like your design. Nicely colored cats, terrific newsprint bkgrd. Good luck! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest szansa na obejrzenie tych cudeniek na żywo?

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG. Uwielbiam! I zazdroszczę stempelków! Muszę je mieć :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo za wszystkie komentarze! Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Oh my!! this is just too ADORABLE!! I LOVE the soft, muted colors that you used. The little kitties are too cute hanging up like that!!

    OdpowiedzUsuń
  6. te koty są boskie :)
    rewelacyjna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. You've been spotted!

    http://bit.ly/MFTSpottedNov10

    Susan R. Opel
    Creative Ambassador for My Favorite Things

    OdpowiedzUsuń