sobota, 12 września 2015

Zdrowiej szybciutko! (Get well soon)

Ci, którzy zaglądali tu kiedyś, kiedyś wiedzą, że mam słabość do wszystkich leczniczo/medycznie/aptecznych stempli. Dawno temu robiłam mnóstwo karteczek "Zdrowiej szybciutko", które trafiły do moich małych pacjentów. Chyba już czas na kolejną leczniczą serię;)

Karteczka nr 1 "Muchomorek"




i karteczka nr 2 "Jesienna"






"Medyczny" stempelek to mój stary MFT
a w drugiej karteczce użyłam wykrojnika

http://mftstamps.com/die-namics/stitched-pierced/die-namics-stitched-rounded-rectangle-stax

dlatego ten zestaw karteczek zgłaszam na "gwiazdorski" konkurs


a także na wyzwanie Simon Says



Pozdrawiam serdecznie
Arte Banale

7 komentarzy:

  1. Wow. Czy Ty masz WSZYSTKIE stemple MFT??
    Już nie mogę patrzeć na te Twoje prace. Zazdrość mnie zżera :P

    Odczytuję kartki dla siebie i postaram się wydobrzeć, hihihih, :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, chciałabym mieć!;) Mam tylko 3 i ... nie zawaham się ich użyć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale za to masz KOTY! (ja też już niebawem! Tak się cieszę!!)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te Twoje karteczki, choć trochę inne niż dawniej :) I takie...przemawiające :)

    Pozdrawiam ciepło ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Two gorgeous cards Arte - the oval and banner caught my eye in the MFT gallery and then the 2nd card that opens to reveal that sweet scene is great.

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your clean designs! Your cards are gorgeous!

    OdpowiedzUsuń