piątek, 15 września 2017

CAS card For 2017 Card Design Superstar

Najprostsze kartki są paradoksalnie najtrudniejsze, wie o tym każdy kto próbował skleić mega prosty a zarazem wpadający w oko projekt. Nie jestem mistrzynią tego stylu, bo bardzo trudno mi się opanować i dodać jeszcze czegoś i jeszcze czegoś i .... Ale i tak zdecydowanie jest mi to bliższe niż styl barokowy:)))  Mała próbka walki ze sobą w dwóch poniższych kartkach świątecznych. 
Powstały z myślą o konkursie 2017 Card Design Superstar na MFT.





Nie mam bladego pojęcia, którą powinnam zgłosić do konkursu, ale jako że ta druga jest bardzie CAS-owa wybór pewnie padnie nią.

Pozdrawiam serdecznie
Arte Banale

9 komentarzy:

  1. This is such a brilliant CAS design. Love your card!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki obie fantastyczne, ale ta z prosiaczkiem jest perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są przecudne ale świnka u mnie wygrywa

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Ciężki wybór. Sama miałabym problem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są cudowne! Świnka rzeczywiście bardziej casowa.:-)
    To prawda, że najtrudniej zrobić taką prostą kartkę. :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za kartki :) Mało, ale wystarczająco. Jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki z aobie, ale ta ze świnką skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń