piątek, 17 grudnia 2010

Don't fly away my love!

Scrap na 84-te scrapowe wyzwanie Polek Scrapujących miał być retro....a ja retro wielbię, więc nie mogłam przejść koło niego obojętnie. Zescrapowane zdjęcie już samo w sobie jest tak cudne, że z pewnością nie potrzebowało dodatkowej oprawy, ale tak bardzo mi się chciało coś z nim zrobić - rozumiecie, nie?
Znowu wyszło na to, że korzystanie z jednej kolekcji papierów to nie dla mnie! Namiksowałam, podocinałam, utuszowała no i ...jest - scrapek o dorastaniu dzieci, o usamodzielnianiu się i wyfruwaniu spod skrzydeł rodziców.





Pozdrawiam wszystkich rodziców dorastających córek:)))    

     

22 komentarze:

  1. oszałamiający !!!! napatrzeć się nie mogę !!!! nie mam pojęcia jak to wszystko jest wykonane te napisy na zdjęciu .... kompozycja przepiękna o zdjęciu nawet nie wspomnę . Boski boski boski .... szkoda że nie wszyscy maja taki talent (((

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny! ogrom pracy widac i wiele serca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuję się pod słowami Ewika i dodaję że marzę o tym aby móc zobaczyć Twoje LO na żywo ...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie tę fotkę oscrapowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie się cieszę, że się podoba bo bardzo się bałam zepsuć takie cudowne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze, że Ci się chciało zrobić. Zdjęcie rzeczywiście cudnej urody.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny, przepiękny boski!!! również nie mogę się napatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny !!!!
    i te dodatki, kolorystyka -SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. UUUUU cudnie tajemniczo nostalgicznie i ...ciepło. Piękna opowieść o relacji mama - córka i o dorastaniu nieuchronnym :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Niesamowity, bardzo bardzo klimatyczny (chyba się już powtarzam... ale nie potrafię opisać w pełni tego co czuję, gdy patrzę na Twoje prace) Zdjęcie cudowne! Genialny pomysł z tym stempelkowaniem. Mam pytanie czy fotki pochodzą z profesjonalnej sesji?

    OdpowiedzUsuń
  11. to właśnie lubię - że potrafisz idealnie miksować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. idealny jest i to zdjęcie piękne::)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kobieto, toż to arcydzieło!!!Ale Ty przecież tylko takie robisz, dlatego tak lubię tu zaglądac:)))A żeby tak jeszcze na żywo takie cuda obejrzec, noooo, to mam marzenie na Nowy Rok;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super Ci wyszło to miksowanie!!...cudny:))

    OdpowiedzUsuń
  15. na żywo jeszcze piękniejszy... dzięki za dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowicie klimatyczny! Pięknye scrap!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycająca,klimatyczna praca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aguś to ja Tobie dziękuje ,że przyjechałaś i przytargałaś te wszystkie arcydzieła !!!! Mam nadzieję , że nie przestraszyło Cię nasze osaczenie hiiiiiii *** Już odliczam czas do następnego spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  19. cudny!! ja się nie nadaję do scrapbookingu, po prostu mi nie wychodzi, nie ma w tym serca i pasji, siedzę tylko nad karteczkami (handmadebyania.blogspot.com) ale uwielbiam oglądać świetne scrapy i Twój niewątpliwie się do nich zalicza :)

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń