środa, 11 stycznia 2012

Weneckie ATC

Zapraszam was serdecznie na kolejne wyzwanie ATC na portalu SP. Dzisiaj moja kolej na zaproponowanie tematu. Przyznam szczerze, że  nie namyślałam się wiele proponując - "Wenecki karnawał" . W końcu mamy karnawał, a ten najbardziej stylowy i charakterystyczny to właśnie ten wenecki.
A oto moja praca:






Mam nadzieję, ze udało mi się was odrobinę zainspirować:)  Po jeszcze więcej weneckich inspiracji udajcie się na Scrapujące Polki! Zainteresowanych maską jaką zakłada moja modelka odsyłam do Scrappo, gdzie nabyłam tą piękną pieczątkę:)
Pozdrawiam serdecznie

25 komentarzy:

  1. boże jakie to jest cudne !!!!! co za pomysł - jesteś wielka !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow!!! Świetny! Niesamowity pomysł:) Masz talent, także do inspirowania innych :))

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekny i jakie zaskoczenie że otwierany:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaa!!!! Niesamowity pomysł! I jeszcze ta maska! Super efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiedział, po prostu wiedziałam, że ponownie czymś mnie zaskoczysz :) piękne ATC i niesamowicie pomysłowe! cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny i zaskakujący :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. It is fantastic! Very beautiful ATC!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER! Would like to have that! Well done!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ATC,szalenie mi się podoba!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spędziłam właśnie pół przedpołudnia na oglądaniu cudów, które tworzysz ... dziecku włączyłam bajkę, a brudne gary czekają na wsadzenie do zmywarki ... a ja oglądam,oglądam i przestać nie mogę ;) Cuda, wspaniałości, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! GENIALNE! Ale miałaś SUPER pomysł! PODZIWIAM!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojaaa coś fantastycznego!!! Uwielbiam takie interaktywne prace :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Arte... jak Ty to robisz, że co tu zajrzę, to dech mi zapiera...?
    ATC jest... magiczne...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Absolutely gorgeous and sooo clever.

    OdpowiedzUsuń