środa, 28 sierpnia 2013

Trzy małpki i wyniki szybkiego candy

Witam was serdecznie i dziękuję bardzo za udział w moim szybkim candy i pomoc w sprzedaży literatury:)
Dzisiaj chciałam wam pokazać równie szybki scrap z trzema małpkami w roli głównej. Powstał na wyzwania  i inspirację DD czyli mojego ulubionego sklepu z elementami digi.



Credits:
this challange freebie (wystarczy założyć profil na stronie DD i każdego tygodnia możecie zgarniać fantastyczne darmówki)
Letter Box Pattern Clusters Brushes and Stamps No. 03
Grunge Overlays No. 02

A teraz pora na ogłoszenie zwycięzcy literackiego candy.
Specjalnie w tym celu zatrudniona sierotka wylosowała szczęsliwca i jest nim:

ANGEL

Ps. Ta to ma szczęście, nie wiem który to już raz u mnie wygrywa;)

Pozdrawiam serdecznie


6 komentarzy:

  1. Małpki fantastyczne :)Angel - gratulacje, ja się nie dziwię- zwłaszcza sierotkom anioły są potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne małpki :)
    Gratuluję Angel

    OdpowiedzUsuń
  3. How wonderful love this design of yours. Real cool.
    Thanks for sharing Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna praca:)
    Ciepło i serdecznie pozdrawiam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, ale się cieszę :D! Od dziś będę brała udział w każdym Twoim candy, choć najprawdopodobniej wykorzystałam już limit szczęścia u Ciebie :)
    Scrap jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń