środa, 15 czerwca 2011

Tło do ATC

Dziś środa i w związku z tym kolejne ateciakowe wyzwanie na PS. Dzisiaj rzuca nam rękawicę Ankan i robi to z niezwykłą gracją, choć wcale nie ułatwia nam zadania :) Wymyśliła sobie bowiem, że mamy poczynić ATC z własnym tłem. A więc : żadnych scrapowych papierów, żadnych gazecianych pomocy, tylko biała kartka i media. Hm, coś te media mnie ostatnio prześladują. No ale ja trza, to trza - zakasałam rękawy i wymodziłam następujący twór multimedialny:


Najpierw na białym tle wykonałam embossowaną na czarno odbitkę stempla imitującego spękania. Następnie przecierałam cały papier różnymi tuszami Distress, a na koniec całość pokryłam bezbarwnym lakierem pękającym Distress Cracle Paint -clear rock candy-. Może z bliska będzie to lepiej widać:

 
Pieczątka na górze została odbita na czarnym tle białym embossingiem. 


No i tyle. W sumie - fajna zabawa :) Coś czuję, że się dopiero rozkręcam w tym temacie...
Pozdrawiam serdecznie, może i wy przyłączycie się do Ankanowego wyzwania.
Buziole














8 komentarzy:

  1. piorunujący efekt! wspaniały ATCiak, a tło - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. to tło to totalne mistrzostwo! jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! uzyskałaś powalający efekt! boski ATeCiak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne tło czego Arte się nie tkniesz zamieniasz w złoto:) a ten dissters lakier pękający daję rewelacyjny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ciekawość została zaspokojona, jeśli chodzi o to tło :) Dzięki, że się tym podzieliłaś!

    OdpowiedzUsuń