piątek, 17 czerwca 2011

Ślubnie

Najwyższa pora żebym zmierzyła się znów z prawdziwym LO! Wciąż i niezmiennie jest to ta dziedzina scrapbookingu, która wzbudza moje największe lęki i w której najtrudniej mi osiągnąć satysfakcję. Ale czasami zbieram się na odwagę i coś tam udaje mi się zrobić. Mam jednak wrażenie, że utknęłam gdzieś na prostokątach i szyciach i nie mogę opuścić tego zaklętego kręgu. Nazwijmy to moim stylem, ha, ha,ha.....Wiem jednakowoż z całą absolutną pewnością, że na papierze jestem czyściochem i cenię sobie proste linie i porządek. Wszelkie próby robienia czegoś w tzw. stylu bałaganiarskim kończą się klapą.


Same widzicie - proste linie, mnóstwo prostokątów i jeszcze więcej szycia :)))






Zdjęcie podkradłam mojemu kochanemu szwagierstwu, szczęćciem sama je kiedyś tam popełniłam, więc pozwoliłam sobie je teraz, w potrzebie wykorzystać. A potrzeba była spowodowana ślubnym wyzwaniem na PS. Wpadnijcie na portal i sprawdźcie dokładnie wytyczne jakie podała Encza i przyłączcie się do zabawy!
Pozdrawiam serdecznie, dziś naturalnie wielce szczególnie bohaterów mojego scrapa. Buziole wielgachne! :)))



10 komentarzy:

  1. I tak trzymaj! pisze ci to zakrecona balaganiara tzn krece sie w kolko... balaganie i namietnie sprzatam, pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny, mimo że prościutki i czysty! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze to odnaleźć swój styl i się go trzymać, a nie próbować na siłę techniki, która nam nie leży, bo wychodzą potworki ;)) Skoro najlepiej czujesz się w prostych, równych, czystych, pozszywanych klimatach to dobrze - bo wychodzi Ci to bosko!! Piękny scrap... Sama przyklejałaś te wszystkie perełki dookoła?! :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny scrap:)Uwielbiam takie uporządkowane:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszło!! I te warstwy i ten papier dają super efekt 3d! pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeszycia mistrzowskie! Kompozycja jak najbardziej udana i powinnaś być z siebie jak najbardziej zadowolona! A te różyczki są po prostu przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny!!! Delikatny, pełen stylu i elegancji... Zachwycona jestem!

    OdpowiedzUsuń