poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Balonowo

Zaroiło się ostatnio u mnie od balonów! A właściwie od baloników:) Wszystko za sprawą ATeCiakowej wymianki na PS. Temat, jak dla mnie - samograj (ostatecznie sama go zapodałam), dlatego też skusiłam na potrójną wymianę! Najpierw pokaże co nie samej udało się zmontoeać , a potem pochwalę się jakie cuda zleciały w zamian za to do mnie.
Moje baloniki poleciały do K.A.S.I.A-i:





 Od KAsieńki w zamian dostałam takie oto cudo:


Do Angel poleciał taki oto mój balon:





A od niej przyleciał do mnie uroczy czerwony balonik:


Nie mogłam się też oprzeć pokusie i dokonałam wymianki z ...Nordsjerną oczywiście:)
Ona dostała takie oto ATC:





Od Nordi dostałam za to, to oto małe dziełko sztuki:



Dziewczyny - dziękuję wam ogromnie za dziką przyjemność jaką sprawiła mi ta wymianka! Nie spodziewałam się tylu fantastycznych balonów...dzięki, dzięki, dzięki!!!




7 komentarzy: