środa, 23 marca 2011

Pomyślnych wiatrów x 2

Ależ sobie kupiłam piękną pieczątkę Crafty Individuals!!! Normalnie już się nie mogłam doczekać, żeby ją gdzieś przystęplować:) Oj będzie się często tu u mnie pojawiać, będzie bez dwóch zdań! Na początek pokaże się w dwóch odsłonach.
Po pierwsze jako wpis do wędrownika Tusi (jak to dobrze, że okazało się, że Tusia skrycie marzy o morzu).




Żagielki zyskały materiałowy wymiar dzięki samoprzylepnym kanwom z Tusiowego sklepu:)))))

Druga odsłona to karteczka na "męskie" wyzwanie Bei na Polkach Scrapujących. Miało być o męskich pasjach (najlepiej dotyczących środków lokomocji) i niebiesko-zielono. No to jest:




 Tym razem pieczątka zyskała lekkie kolory (dzięki niezawodnym copicom) i przecierane distressowe tło. Dzięki tym zabiegom wtopiła sie idealnie w całokształt i nabrała pewnego indywidualizmu:) Mówiłam już, że ją uwielbiam??? Cudna jest!!!
 Pozdrawiam serdecznie i życzę...pomyślnych wiatrów, albo po prostu- ciepłego, wiosennego wietrzyku!
                                                             
                                                     


5 komentarzy:

  1. świetny ten stateczek :)
    no i obie prace przepiękne jak zwykle :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stempelek rzeczywiście suuuuper! Obie odsłony pięknie skomponowane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny stempelek! Stworzyłaś dla niego piękną oprawę w dwóch niesamowitych pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny stempelek i swietna oprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakup udany! A prace...jeszcze bardziej!!!!
    Dzięki za kartkę na moje wyzwanie :D Świetna jest!!!!

    OdpowiedzUsuń