sobota, 20 kwietnia 2013

Dyplom

Chciałam wam dziś pokazać coś banalnego, ale chyba fajnego;)
Nie, nie ja dostałam taki dyplom:)))) Ja go tylko zaprojektowałam.



Credits:
Katie Pertiet - Classic Embossed Chevrons Sea, Whimsy Words No.1, Everyday Pets Borders No.1
Jennifer Labre - Sketchy Alpha
Anna Aspens - Water Drops

Nie, nie ja dostałam taki dyplom:)))) Ja go tylko zaprojektowałam. 
"Skleiłam" dwa zdjęcia znaleziona w necie : jedno z pływaczką (Pinterest) i drugie ze stetoskopem (ze strony internetowego sklepu dla lekarzy), dodałam parę elementów digo-scrapowych i podczas lunchu w Coffee Heaven udało mi się nie zalać mojego laptopa kawą, za to wykonać wyżej zamieszczoną pracę. Czy mam powtórzyć po raz kolejny : kocham digi! Ja wiem, że dziewczyny kolażują w knajpach i nie ma w ty nic nadzwyczajnego, ale powiedzmy sobie szczerze komu udaje się scrapować w przerwie na kawę na mieście?
A mnie wystarczy mój mały laptopik i już mogę twórczo spożywać kanapki;)

Pozdrawiam cieplutko


9 komentarzy:

  1. Ale super!! Świetnie wygląda ta pływaczka ze stetoskopem na plecach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygląda to pływacko-lekarskie połączenie:))
    a czy na górze nie miało być napisane Mistrzostwa zamiast Mistrzostwach?

    OdpowiedzUsuń
  3. no i tego Ci zazdroszczę...:)
    dyplom jest niepowtarzalny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :D
    Wysłałam Ci maila

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny dyplom! Wcale się nie dziwię, że uwielbiasz digi, można je tworzyć wszędzie tylko... uwaga na kawę ;)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń