środa, 6 lipca 2011

Bardzo krótki post

Dziś będzie niezwykle krótko, bo czasu mam mniej niż mało. Kolejne wyzwanie ATC na waszym ulubionym portalu Polki Scrapują :) Tym razem tematem są znaczki pocztowe. Moje ATC jest skromniutkie, ale nawet go lubię (chyba ze względu na tego konika:)


No i to tyle. Zapraszam do udziału w wyzwaniu! Pogoda za oknem nie sprzyja innym zajęciom, rzekłabym, ze to idealna pogoda dla scraperek:)
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie dobre słowa pod poprzednim postem.

11 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł! Konik rzeczywiście udany. Świetne wyzwanie! Oby mi tylko starczyło czasu na wzięcie udziału w tej zabawie. Bardzo bym chciała bo dział ATC jest mój ulubiony. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ATC!
    A pogoda za oknem... no mi akurat ciężko sie przy takiej scrapuje - moim zdaniem nie sprzyja niczemu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest fantastyczny! Ten konik uroczy :) Jeszcze nigdy nie próbowałam ATC, a Twoje są rewelacyjne... zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne ATC! Masz rację - pogoda jest wprost stworzona do dłubania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ateciak, w cudownych kolorach, a znaczek rzeczywiście uroczy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. krótko, ale bardzo konkretnie :) przepiękny ATeCiak! świetny pomysł ze znaczkiem w tak dużej formie. Konik jest boski!
    U mnie pogoda też beznadziejna... mam nadzieję, że szybko się zmieni na typowo letnią :)
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. pogoda obrzydliwa, nie wiem, co mam począć ze sobą. :P ATC jest genialne! w prostocie piękno! ale i detali nie brakuje. kocham Twoje prace! :*

    OdpowiedzUsuń