poniedziałek, 10 października 2011

Digital#2

Na Polkach kolejne wyzwanie digi. Szczegóły znajdziecie TU. Tym razem Almadr zażyczyła sobie kropek, no to ma:

credits:  Danielle Donaldson "Winter travels", One Little Bird "Time Caplsule" - tło, Jenn Lindsey "Messy Masks Vol.4",  Johanna -maski, Michelle Underwood "Sunday Kind of Love" - motyle i napis

Jeszcze  raz bardzo wam dziękuję za udział w moim candy, wasze komentarze dodają mi skrzydeł!
Przy okazji zauważyłam, że poprzedni post był moim 300!!! To chyba też dobra okazja do świętowania, dlatego ilość losowanych przeze mnie osób podnoszę do szczęśliwej siódemki!
Pozdrawiam serdecznie. 

8 komentarzy:

  1. "ooo Ula" powiedziało moje dziecię :)
    kropeczki są przeurocze

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności! jak tak patrzę na te Twoje digi, to i mnie coś w sercu rusza, żeby spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest idealne, wpatruje się i wpatruję i wszystko jest THE BEST!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna praca, piękna przez swoją prostotę - dla mnie to jest sztuka zrobić dobre digi z małą ilością elementów... ja zawsze naćkam ile się da :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Superbe page, pleine d'émotion.
    Douceur..; tendresse.

    J'adore.

    Bravo !

    J'aime ton style.

    Amitiés d'une scrapeuse française.

    OdpowiedzUsuń