wtorek, 25 października 2011

Złota jesień

Dzisiaj wtorek, a jak wtorek to kartkowe wyzwanie na SP. Dzisiejszy temat zapodała KasiaG. i jest to - złota jesień. Dodatkowym wymogiem jest użycie czegoś typowo jesiennego np. liści, jarzębiny lub żołędzi. Ja postawiłam na urocze maleńkie, żółte listki brzozy rosnącej w sąsiedzkim ogródku. 
W roli głównej pieczątka mojej ukochanej Leanne Ellis oraz papieraski z karolowych "Przytulnych świąt".





Pozdrawiam serdecznie, trzymajcie się cieplutko i nie dajcie się jesiennej chandrze:)

10 komentarzy:

  1. Piękna kartka, iście jesienna, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna!! Aż wiatr czuć tutaj u mnie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Pani kartkach jesień wygląda tak miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super klimat, śliczna kartka i taka Artebanalna (czytaj: twoja) :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała karteczka!
    Twoja jesień taka miła, a u mnie za oknem to już nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna, a listki idelanie pasują i dodają uroku i prawdziwie jesiennego klimatu!

    OdpowiedzUsuń