sobota, 1 października 2011

Brelok

Ostatnio, a może nie tylko ostatnio, mam problemy z doczytywaniem wytycznych w wyzwaniach. Czytam tytuł i pomijam resztę....spieszę się nieustannie, rozumiecie:) Tak również było w przypadku scrapkowego wyzwania brelokowego. Zrobiłam breloczek, ale nie zastosowałam się bodaj do żadnej wytycznej. Wstyd. Teraz więc poprawiam się i mam nadzieję, że jest ok.:)))




Ameryki nie odkryłam, brelok niewiele różni się od poprzedniego. 
Pozdrawiam serdecznie, zwłaszcza Kolorowego Ptaka, której to wytyczne ominęłam ostatnio szerokim łukiem. Buziole.







 

15 komentarzy:

  1. jest geeeenilny! normanie z chęcią bym Ci go ukradła! bardzo stylowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny!!;DD ale i tak ja jestem ładniejszym breloczkiem ;D xD (żart)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ca ja bym dała, żeby mieć taki!!! Śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny!
    Mam maleńką propozycję- może tak małe candy na niego? Bo widzę, że nie tylko mnie ucieszyłoby jego posiadanie:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny! cieszę się, że w jakimiś niewielkim stopniu wpłynęłam na to, że poczyniłaś kolejny breloczek ;) uwielbiam klimat Twoich biżuteryjnych tworów! i dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tam się cieszę, że masz problem z doczytywaniem bo dzięki temu oglądamy więcej Twoich cudownych piękności ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno mnie już tutaj nie było, więc nadrabiam zaległości. W breloczkach się zakochałam! Są cudnie klimatyczne. W pamięć mi zapadł ten z napisem love na fioletowym (wrzosowym?) tle.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne cudo!! wygrana będzie formalnością. ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mi się to zdarza ;).
    Tu zapomnę o guziku, a tam o wstążce i kwiatach ;P.
    Brelok jest GENIALNY!!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi hi hi, a ja tak się zachwyciłam poprzednim brelokiem, że nawet nie zauważyłam, że nie spełnia wytycznych ;-))) Fajnie, że zrobiłaś jeszcze jeden.

    Raz jeszcze: dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ on musi fajnie "szeleścić" :)

    OdpowiedzUsuń