sobota, 20 listopada 2010

Z motylami.

Druga szesnaście spytała czy będzie więcej? Czy będzie więcej zawieszek? Oczywiście, że będzie !!!Okropnie mi się spodobały i nie ma takiej możliwości, żeby nie powstało ich jeszcze całe mnóstwo:)
Dziś - trzy następne, motyw zegarowy pozostaje, ale dla urozmaicenia dodałam dwa moje równie ulubione detale : klucz i motyle.
Wybaczcie - zdjęcia na manekinie marne, bo wiadomo co dzieje się za oknem :(










Coś czuję, że pozostanę w tym temacie na dłużej. Muszę tylko uzupełnić zapasy starociowych rumpli ...życzcie mi udanych łowów jutro rano:)
Pozdrawiam serdecznie
                                                                                                     

15 komentarzy:

  1. Oj, oj, ta z kluczem i ta ostatnia wychodzą na prowadzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to dałaś, Arte, koncert! :) Nawet nie umiem wybrać faworytki, bo każda ma w sobie coś, co mnie zachwyca:)
    Dużo Ci skarbów zostało po okresie biżuteryjnym. Ja też taki przeszłam ale chyba mam mniej skarbów;) Chociaż wagowo to kto wie, bo ja wielkie kamienie kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z całego serca życzę udanych łowów, bo chcę WIĘCEJ, WIĘCEJ, WIĘCEJ takich cudowności oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy można któryś z tych cudów zakupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne! i wcale mi nie dosyć.
    też zaczynam się zastanawiać jak cię tu skorumpować. ;)
    a może po prostu je gdzieś sprzedajesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuda!!! Cuda!!! Niesamowite i niezwykle klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie nie muszę niestety wykasować ten blog z ulubionych ;-)
    Ja też chcę Cie skorumpować :-) ...albo wprost na Ciebie napadnę ???

    OdpowiedzUsuń
  8. Magiczne te prace. Bardzo podoba mi się ich stylistyka, takie starodawne, zatrzymane w czasie. No i te zegarki, koraliki oraz ciepłe kolory to to co tygryski lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Son hermosos, un trabajo maravilloso. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  10. Klimatyczne i tak piękne że dech zapiera:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. klucz z motylem jest po prosu piekny

    OdpowiedzUsuń