środa, 3 listopada 2010

ATC#39 Steam Punk

Uwielbiam oglądać na innych blogach rozmaite twory w stylu steam punk, ale sama nigdy nie miałam odwagi ( ani  też materiałów), żeby stworzyć coś takiego. Ale czy jest lepszy i łatwiejszy sposób, żeby czegoś spróbować jak nie ATC? Maleńki teren do zagospodarowania, więc ewentualna wpadka też maleńka:) Doprawdy nie wiem czy to co mi wyszło to steam punk, no ale cóż początki zawsze są trudne.





Pozdrawiam serdecznie                                                               

13 komentarzy:

  1. Świetny! Początki w Twoim wykonaniu wcale nie wyglądają na trudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, jaki to styl, ale jest mi szczerze to obojętne, bo efekt jest absolutnie obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo steampunkowo! I super kolorystyka.
    Mnie ten styl nie ciągnie, gdyby było jakieś wyzwanie o cyberpunku, to poproszę mnie powiadomić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u Ciebie raczej trudno byłoby o wpadkę...jest cuuudne!!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wysteampunkowałaś:) Mnie ten styl kusi i jak złapię chwilę to się porwę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam się zupełnie na stylach,nazwach i czym tam jeszcze w tym co zrobiłaś,ale BARDZO mi się to podoba :) Od razu kot z Alicji w Krainie Czarów mi się przypomniał:)
    Jak na mój gust żadnej wpadki nie było.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. ArteBanale jak zwykle kokietuje ;-) Bosko...ja tam nie mam odwagi podjąć wyzwania a Ty jak się zabierasz to dajesz 100% siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam się na tym ale mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca, super kolorki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. wow!!!! czaderskie ATC!!!
    ogromnie mi się podoba!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na stylach się nie znam, ale praca bardo mi się podoba.
    Ps Gratulacje scraperko miesiąca :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń