piątek, 5 listopada 2010

Mixedmedia#26

Ale najpierw o mixed... emotions! Tyle  co opublikowałam moje wyzwanie w Na Stryszku  (którym się tak denerwowałam), a już się okazało, że pomysł, który wydawał się mój....zrodził się dużo wcześniej w innej głowie! Napisałam już o tym, gdzie się tylko dało, ale tu też chcę jeszcze raz zapewnić, że nie wiedziałam o Asicowym albumiku...zobaczyłam go dopiero dziś, po przeczytaniu jej komentarzy. Pewnie nie ma to wielkiego znaczenia, bo nasze albumy są tak bardzo różne, że już chyba bardziej by nie mogły być, ale ... taki niesmaczek pozostaje, więc wolę to rozwiązać publicznie. Tym bardziej, że nie ulega watpliwości, że Asica wpadła na to pierwsza:(
A teraz inne mixy:) Kolejne polsko-scrapowe wyzwanie mixedmediowe dotyczy faktur (oczywiście tych strukturalnych) i ma być lekko tchnięte piosenką Mannamu "Nie poganiaj mnie!" Wyszło mi tak, a nie inaczej, bo nie jestem  ani użytkownikiem, ani nawet posiadaczem jakichkolwiek past strukturalnych  i musiałam faktur poszukać gdzie indziej.







Pozdrawiam serdecznie, tym razem zwłaszcza Asicę!!!

                                                                                     

9 komentarzy:

  1. piękna praca! a tym zamotaniem z "10 rzeczy" się nie przejmuj, sprostowałaś informację, a praktycznie rzecz biorąc to łatwo o takie nieporozumienia - jak to mówią, "świat jest mały" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pokazałaś pośpiech, tylko trampki mu wystają, reszta już poleciała ;) :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. :)
    chcialam napisac maila ale nie masz tu podanego:)
    no widac przypadki sie zdarzaja:)
    albumik zglosilam chyba wczoraj
    a w ogole wczoraj mialam focha i moze dlatego tak zareagowalam:)

    pozdrawiam
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje trampy do tego w chmurach i otoczone stemplowymi zawijaskami, od których jestem chyba uzależniona... Mistrzostwo!!

    OdpowiedzUsuń
  5. normalnie cudo w trampkach!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca, strasznie lubię ta piosenkę :) Podobają mi się detale i ta kora brzozowa.
    A co do tego, że coś już było, nie martw się, czasami tak bywa :) "wszystko już było rzekł Ben Akiba" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. absolutely stunning
    love your projects
    xoxxo BA

    OdpowiedzUsuń
  8. Arcydzieło, istne arcydzieło:) To ja jeszcze sobie pooglądam, literki "doszyte" super, trampole bosskie, tekst tak mi bliski, hehe i kora ? Całośc rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń