piątek, 19 listopada 2010

Biżuteryjnie.

Pod wpływem kolejnego wyzwania blogu Na Strychu dostałam natchnienia twórczego i wróciłam do moich craftowych korzeni czyli biżuterii. Tematem wyzwania jest - ulubiony motyw scrapowy, wybrany przez zwycieżczynie naszego poprzedniego wyzwania czyli Kaylę, a jej ulubionym motywem okazał się być ZEGAR. Temat, same przyznacie, bardzo ale to bardzo fajny. Uznałam, że zrobię coś innego, czego jeszcze na naszym stryszkowym blogu nie było, a jak wyszło to już oceńcie same:)
Najpierw wszystko razem:



A potem z osobna:)

Zawieszka nr 1:


Zawieszka nr2 awers:


Zawieszka nr2 rewers:


Brocha:


I na koniec zawieszka nr 3 awers:


i zawieszka nr 3 rewers:


Jak ktoś się dobrze przyjrzy to zauważy, że na awersie jest mucha,  a na rewersie N, czyli razem.....papa papam.... NIMUCHA!  No takie oczko do naszej kochanej Nimuszki :))))

Pozdrawiam serdecznie, zwłaszcza Nimuchę (oczywiście)     

11 komentarzy:

  1. Nie wiem, która z tych zawieszek mi się bardziej podoba. Gdyby nie to, że nie lubię Alicji w Krainie Czarów, to wybrałabym zająca, ale po prostu wszystkie są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz jak sprawić, żeby siedzieć z otwartą buzią z zachwytu przed ekranem monitora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie urzekły wszystkie ,ale ten zając jest zaje fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. :)))) Tak się szeroko uśmiecham :))))
    Dziękuję :) I to jeszcze na tej najładniejszej jestem :) Z dumy pękam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i weź się tu człowieku nie zakochaj... :)
    świetne są.
    a będzie więcej (z nadzieją w głosie)?

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie oczywiście zegarkowe ze skrzydełkami najbardziej urzekły i zastanawiam jak się do Ciebie po jedną uśmiechnąć...:))

    OdpowiedzUsuń
  7. REWELACJA..brocha jak dla mnie króluje :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Dla mnie oczywiście królicza zdecydowanie najlepsza, choć wszystkie są absolutnie świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja Cię pitolę! o_O
    Ten z królikiem to po prostu obłęd! bomba!
    przepiękne wszystkie- i te na górze w poście też :*:*

    OdpowiedzUsuń