sobota, 23 kwietnia 2011

Pociąg do papieru:)

Dzisiaj wszyscy wstawiają posty z króliczkami i jajeczkami, a ja się zupełnie nie jestem w temacie świątecznym (jakoś w tym roku nie mogę odnaleźć klimatu) i pokażę - pociąg:)
Pociąg ten jest wyjątkowo urodziwy i z całą pewnością zagości u mnie jeszcze nie raz, a pochodzi z digi zestawu Danielle Donaldson. Tym razem trafił na notes, a towarzyszą mu moje ukochane papiery MME Stella@Rose (dostępne oczywiście w Na Strychu). Jak się przyjrzycie uważnie zauważycie "meszkowe" dymki-chmurki i przeszycia wykonane uroczą wielokolorową nicią.

Widok od przodka:

 Widok od tyłka:

Oraz detale:



A teraz zobzczcie jak muszę walczyć o dostęp do klawiatury:



Same rozumiecie, ze nie mam serca przepędzać mojej pieszczochy, więc kończę na dzisiaj:)
Wesołych Świąt życzę, spokojnych, słonecznych i rodzinnych.



6 komentarzy:

  1. :) Słodki kociak! Widać, że mu tam dobrze :)
    Chyba już wiem, dlaczego tak pociągające (chociaż to niezbyt trafne słowo...) są dla mnie Twoje prace. Mają coś z bajki, do której wciąż chce się wracać. Przejrzyste, przemyślane, niezwykle pomysłowe i cudownie ubarwione :) Magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny notes i pociąg , a jesli chodzi o kicie to mój się wykłada na klawiaturze jak za długo na nim pracuję ))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. no i co ja mam napisać?? że mega? bo jest mega, super ten pociąg!!! a kociak - mmmmmm, mruczanki aż tu słyszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczny!!! Ja już go widzę w 3D :) Kochana, Tobie również Wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny! uwielbiam Twoje notesy! :)

    OdpowiedzUsuń